Fagleder lønn og kommuneregnskap

 

I Meråker kommune er det ledig 100 % fast stilling som fagleder for lønn og kommuneregnskap. Stillingen er ledig for snarlig tiltredelse.

Stillingen rapporterer direkte til kommunedirektøren.

Arbeidsoppgaver

  • Faglig ansvar for lønn, kommuneregnskap og innfordring.
  • Lede, veilede og motivere medarbeidere og bidra til å skape et godt og inkluderende arbeidsmiljø (avdelingen har tre årsverk tilsatt).
  • Ansvar for rapportering til sentrale registre som SSB/Kostra.
  • Behandle søknader om startlån og lede kommunens boligkontor.
  • Utvikling av rutiner og systemer.
  • Andre oppgaver tillagt av kommunedirektøren.

Kvalifikasjoner

  • Minimum 3-årig utdanning på universitet/høgskolenivå innen økonomi/regnskap.
  • God kjennskap til kommunalt regnskap.
  • Gode IT-ferdigheter.

Det er også en fordel om du:

  • har kompetanse innen lønn og innfordring
  • har kjennskap til Visma Enterprise
  • har lederutdanning eller ledererfaring
  • Søkere som ikke tilfredsstiller kravet om 3-årig utdanning kan vurderes dersom de har relevant erfaring.

Personlige egenskaper
Vi ønsker deg som:

  • er målbevisst og løsningsorientert
  • er nøyaktig og har interesse for tall
  • er med på å fremme et godt arbeidsmiljø
  • er samarbeidsvillig og serviceinnstilt
  • har evne til å lede og iverksette utviklingstiltak
  • har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • har gode lederegenskaper
  • Personlig egnethet, samt evne til å arbeide systematisk og selvstendig vektlegges.

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr en spennende, utfordrende og meget variert stilling i en kommune i utvikling.
  • Lønn etter utdanning og erfaring.
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer.
  • Muligheter for faglig utvikling.

Attester og vitnemål framlegges ved samtale/intervju. I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkerne vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.

Arbeidssted Rådhuset, 7530 Meråker

Kontaktinformasjon

Rune Frengen, Økonomisjef
958 47 493
rune.frengen@meraker.kommune.no

Arne Ketil Auran, Kommunedirektør
976 62 840
arne.ketil.auran@meraker.kommune.no

 

Meråker – på naturlig vis!

Meråker kommune er en vakker og sentralt beliggende bygd i Midt-Norge. Her er det 2500 innbyggere. Vi er kjent for å være blant Norges varmeste steder sommerstid, samtidig som vi kan tilby meget gode skiforhold om vinteren. Vi har et rikt kulturliv og flotte friluftsområder. Kommunen har også full barnehagedekning og gode skoletilbud i både grunnskole og videregående opplæring. Meråker ligger sentralt til med 1 times kjøring til Trondheim, 45 minutter til Trondheim Lufthavn Værnes, og 15 minutter til Storlien på svensk side. Er du en person som har lyst på nye oppgaver i et tverrfaglig miljø, kan vi tilby spennende arbeidsoppgaver i en kommune som arbeider aktivt med utviklingsoppgaver.

Meråker kommunes verdier er: ærlighet – raushet – engasjement – respekt

 

 

Del stillingen

Selskap

Meråker kommune

Kontaktinfo

  • Rune Frengen
  • Tittel: Økonomisjef
  • E-Post: rune.frengen@meraker.kommune.no
  • Mobil/Tlf: 958 47 493
  • Arne Ketil Auran
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: arne.ketil.auran@meraker.kommune.no
  • Mobil/Tlf: 976 62 840

Lokasjon

  • Meråker

Søknadsfrist

Januar 17, 2021